Класне керівництво

Дистанційне навчання

Сторінка для юних істориків

"Хто не знає свого минулого,
не вартий майбутнього"
                                                                       М.Рильський

 Дякую , що ви завітали на сторінку юного історика.

Наша сторінка допоможе вам краще пізнати минуле України, дізнатися більше про історію інших держав, з’ясувати невідомі вам сторони складного і часто трагічного історичного процесу, почерпнути знання, без яких неможливо обійтися в майбутньому.



Дистанційне навчання. Поняття дистанційного навчання


Дистанційне навчання (ДН) — освітній процес, у якому значна частина викладання здійснюється викладачем (або групою викладачів), віддаленим у просторі або часі від учня (або групи учнів). Сучасне дистанційне навчання здійснюється в основному за допомогою технологій і ресурсів мережі Інтернет.
Термін «дистанційне навчання» іноді вживається для позначення форм навчання, що існували задовго до появи комп'ютерів: заочне, кореспондентське, домашнє навчання, екстернат, для яких характерно навчання на відстані, дистанції. Серед тлумачень змісту дистанційного навчання виділяють два підходи, які істотно розрізняються з дидактичної точки зору.

Перший досить розповсюджений сьогодні підхід такий: дистанційне навчання — обмін інформацією між учителем і учнем (групою учнів) за допомогою електронних мереж чи інших засобів телекомунікацій. Учень розглядається як одержувач деякого інформаційного змісту і системи завдань для його засвоєння. Результати самостійної роботи повертаються знову вчителю, який оцінює якість і рівень засвоєння матеріалу. Під знаннями розуміється трансльована інформація, а особистий досвід учнів і їх діяльність щодо конструювання знань майже не організовуються.

Другий підхід принципово відрізняється від попереднього. Основою дистанційного навчання виступає особистісна продуктивна діяльність учнів, яка будується за допомогою сучасних засобів телекомунікацій. Цей підхід припускає інтеграцію інформаційних і педагогічних технологій, що забезпечують інтерактивність взаємодії суб'єктів освіти і продуктивність навчального процесу. Обмін і пересилання інформації відіграють у цьому випадку роль допоміжного середовища організації продуктивної освітньої діяльності учнів. Навчання відбувається в реальному часі (чат, відео зв’язок, спільні для віддалених учнів і вчителя «віртуальні дошки» із графікою тощо), а також асинхронно (телеконференції на основі електронної пошти, форуми). Паралельно зі створенням учнями освітніх продуктів відбувається їх внутрішнє освітнє зростання. Особистісний, креативний і телекомунікативний характер освіти — основні риси дистанційного навчання цього типу. В процесі дистанційного навчання передбачається наявність викладача і учнів, їх спілкування, спілкування між собою, а також наявність у системі підручника, необхідного комплекту засобів навчання.

Розвиток системи дистанційного навчання обумовлений сукупністю переваг і можливостей. Це насамперед більш гнучкі умови навчання для дітей, які не змогли чи не можуть здобути її традиційним шляхом через віддаленість від кваліфікованих навчальних закладів, фізичних недоліків, індивідуальних особливостей і потреб.

Дистанційне навчання спроможне задовольнити додаткові освітні потреби учнів, особливо з навчальних дисциплін, змістовна частина яких дуже швидко змінюється, до яких слід віднести правознавство. Талановитий учень сільської школи може, наприклад, одночасно навчатися дистанційно у висококваліфікованих фахівців, які знаходяться в будь-якому куточку країни і світу, не залишаючи свого місця проживання. За допомогою електронних мереж учень з будь-якого міста чи села має доступ до світових культурних і наукових скарбів, вчиться в престижних університетах світу.

Дистанційне навчання має такі переваги перед очним:

- оперативні (подолання бар'єрів у просторі та часі, одержання актуальної «свіжої» інформації, швидкий зворотний зв'язок),

- інформаційні (зростає доступність освітньої інформації, що знаходиться на спеціалізованих серверах, постачається учневі за допомогою інтерактивних веб-каналів, публікується в телеконференціях, списках розсилання й інших засобах мережі Інтернет),

- комунікаційні (збільшується кількість потенційних учасників навчання — школярів, учителів, фахівців, які оперативно взаємодіють один з одним за допомогою електронних мереж, ліквідуються територіальні обмеження для проведення Інтернет-уроків, проектів, олімпіад),

- педагогічні (внаслідок специфіки дистанційних телекомунікацій навчання стає більш мотивованим, інтерактивним, технологічним індивідуалізованим, спрощується публікація учнівських робіт у мережі, їх експертиза та оцінка),

- психологічні (створення більш комфортних, порівняно з традиційними, емоційно-психологічних умов для самовираження учня, зняття психологічних бар'єрів і проблем, усунення помилок усного спілкування),

- економічні (загальні витрати па навчання зменшуються через економію транспортних витрат, витрат на оренду приміщень, скорочення «паперового» діловодства і тиражування посібників).

(Інформацію запозичено з сайту http://klasnaocinka.com.ua)




Дистанційне навчання допоможе вам:

- вдосконалити свої знання з історії;
 - розширити свій кругозір;
- пізнати раніше невідоме;
- розвинути свою пам'ять, логічне мислення;
- удосконалити, систематизувати і повторити раніше вивчене;
- підготуватися до ЗНО, олімпіад, конкурсів;








Увага! Пропоную ознайомитись !

 Підготовка до

ЗНО!



Історія України
Категорії курса
Науки та підготовка до ЗНО
Історія
Вік аудиторії
середня школа
Вартість
від 650 грн організатор

Компанія: Знання онлайн Бізнес
Місто: Дистанційне навчання
Адреса: просп. Академіка Глушкова, 2 , м. Київ, 03022
Телефон: Показати
Контактна особа: Олександр
Сайт: znonline.org

Опис курса


Дистанційний курс "Історія України: підготовка до ЗНО" у школі Знання Онлайн дає змогу учням пройти всю шкільну програму і ефективно підготуватися до ЗНО з історії України!

Програма курсу відповідає вимогам Міністерства освіти та науки України, містить детальні відео-уроки, підсумкові конспекти та тести для перевірки знань до кожної теми. Також учні школи отримують доступ до вебінарів (онлайн занять) з викладачем школи. Для зручності вивчення курс розбитий на 11 тем.

Почати навчання можна у будь-який час, з будь-якого місця, де ви маєте доступ до мережі інтернет. Всі матеріали курсу постійно доступні на сайті школи Знання Онлайн.

Курс підготовка до ЗНО з історії України розділений на такі теми:
Стародавня історія України (1 год. відео-уроків, 2 конспекти, 3 тести)
Київська Русь (9 - 14 століття) (2 год. 16 хв. відео-уроків, 3 конспекти, 3 тести)
Литовсько-польський період (14 - початок 17 століття) (2 год. 30 хв. відео-уроків, 2 конспекти, 3 тести)
Національно-визвольна війна та Руїна (1648-1687 роки) (2 год. 8 хв. відео-уроків, 2 конспекти, 3 тести)
Українські землі наприкінці 17-18 століть (2 год. 7 хв. відео-уроків, 2 конспекти, 3 тести)
Українські землі наприкінці 18 – на початку 20 століття (2 год. 37 хв. відео-уроків, 2 конспекти, 3 тести)
Україна в 1914 – 1921 роках (2 год. 25 хв. відео-уроків, 2 конспекти, 3 тести)
Українські землі в міжвоєнний період (1920-1930-ті роки) (1 год. 53 хв. відео-уроків, 2 конспекти, 3 тести)
Україна в роки Другої світової війни (1939-1945 роки) (1 год. 15 хв. відео-уроків, 2 конспекти, 3 тести)
Україна в повоєнний період (1945-1991 роки) (1 год. 52 хв. відео-уроків, 2 конспекти, 3 тести)
Незалежна Україна (1991-2015 роки) (40 хв. відео-уроків, 2 конспекти, 3 тести)

На сайті школи також доступні онлайн курси підготовки до ЗНО з математики, української мови та літератури, фізики, хімії та географії.

Школа Знання Онлайн - дистанційна підготовка до ЗНО.

http://znonline.org/




Історія України.  Україна в період загострення кризи радянської системи (середина 60-х – початок 80-х рр. ХХ ст.). “Застій”


Завдання з вибором однієї правильної відповіді. До кожного завдання подано чотири варіанти відповіді, з яких лише один правильний. 
1.Яка особливість економічного розвитку України 1970 – початку 1980-х років підтверджується  поданими нижче даними?«У республіці, на яку припадало 2,6% території СРСР, було побудовано майже 40% атомних  енергоблоків,  продукувалося  близько 40% усієї  радянської  сталі, 34% вугілля, 51% чавуну.  …частка  промисловості,  що  працювала  на  споживчий  ринок,  становила 29%, тоді  як  у  розвинутих країнах цей показник сягав 50–60% і більше».
А)  посилення економічної самостійності 

Б)  деформованість структури економіки 
В)  зростання конкурентоспроможності продукції
Г) зниження матеріало- та енергомісткості виробництва 
2.Які явища були характерні для  суспільного розвитку України в 1970 – на початку 1980-х років? 
1.  Домінування подвійної моралі, що виправдовувала незаконні способи задоволення  особистих потреб. 
2.  Загострення житлової проблеми, наростання товарного дефіциту. 
3.  Прискорення темпів зростання реальних доходів населення.   
А)  1, 3 
Б)  1, 2 
В)  2, 3 
Г)  1, 2, 3 
3.Яке поняття є зайвим в логічному ланцюжку:  «відлига – застій – дисидентство – перебудова»?А)  відлига 
Б)  застій 
В)  дисидентство 
Г)  перебудова 
4.Утворення Української громадської групи сприяння виконанню Гельсінських угод пов’язано зА)  подіями «Празької весни»
Б)  інтервенцією радянських військ до Афганістану 
В)  ухваленням ООН Загальної Декларації прав людини
Г)  проведенням Наради з безпеки та співробітництва в Європі 
5.Які цілі діяльності Української Гельсінської групи?1.  Ознайомлювати світове співтовариство з фактами порушення прав людини в Україні
2.  Сприяти реформуванню радянської політичної системи в Україні
3.  Ознайомлювати українську громадськість із Загальною декларацією прав людини
А)  1, 2 
Б)  2, 3 
В)  1, 3 
Г)  1, 2, 3 
6.Що було однією з ознак дисидентського руху в Україні в другій половині 1960 – першій  половині 1980-х років?А)  Мирний, ненасильницький характер боротьби
Б)  Поширення руху лише в західних областях України
В)  Домінування релігійної течії, її підтримка православною церквою
Г)  Координація масових антиурядових акцій із московськими групами 
7.Через «самвидав» упродовж 1970 – початку 1980-х років розповсюджувалась інформаціяА)  «…про  порушення  свободи  слова,  судові  і  позасудові  репресії  в  Україні,  становище  українських політв’язнів у тюрмах і таборах…» 
Б)  «про  проблеми  та  досягнення  передової  української  радянської  науки,  її  роль  у  піднесенні розвитку народного господарства республіки…» 
В)  «…про  здобутки  й  перспективи  радянської  економіки,  роль  Комуністичної  партії  Радянського Союзу в покращенні добробуту радянських людей…» 
Г)  «…про боротьбу народів за свою свободу, духовне та соціальне розкріпачення, роль  СРСР у зміцненні миру у всьому світі…»  
8.Головне завдання діяльності Української Гельсінської групиА)  реалізація Україною конституційного права на вихід зі складу СРСР
Б)  ліквідація монополії КПРС на владу та демократизація суспільного життя в Україні
В)  ознайомлення світового співтовариства з фактами порушення прав людини в Україні
Г)  здійснення структурної перебудови економіки України на ринкових засадах 
9.Визначте, яка п’ятирічка мала найкращі темпи приросту виробництва й була названа «золотою»:А) VІІ
Б) VІІІ
В) ІХ
Г) Х 
10.Оберіть відомого українського поета-дисидента, який помер у 1985 р. у російській в’язниці:А) В.Стус
Б) І.Драч
В) І.Світличний
Г) В.Симоненко 
11.Вкажіть керівника Української Гельсінської групи в 1976 р.:А) П.Григоренко
Б) В.Чорновіл
В) М.Вінграновський
Г) М.Руденко 
12.Вкажіть керівника, який найдовше очолював СРСРА) Й.Сталін
Б) М.Хрущов
В) Л.Брежнєв
Г) М.Горбачов 
13.Особливість розвитку освіти України середини 1960 – початку 1980-х рр. – цеА)  збільшення кількості шкіл з українською мовою викладанняБ)  завершення переходу до обов’язкової загальної середньої освітиВ)  поява навчальних закладів нового типу – гімназій, ліцеїв, колегіумівГ)  переорієнтація профтехосвіти на підготовку фахівців сфери обслуговування, бізнесу 
Завдання на встановлення відповідності. До кожного завдання подано інформацію, позначену цифрами (ліворуч) і буквами (праворуч). Щоб виконати завдання, необхідно встановити відповідність інформації, позначеної цифрами та буквами (утворити логічні пари). 
14.Установіть відповідність:1. виступ відомих дисидентів в кінотеатрі «Україна» з протестами проти арештів
2. арешт членів Української Гельсінської групи
3. прийняття нової Конституції УРСР
4. обрання першим секретарем ЦК КПУ В.Щербицького
А) 4 вересня 1965 р.
Б) 5 лютого 1977 р.
В) 20 квітня 1978 р.
Г) 25 травня 1972 р. 
Завдання на встановлення правильної послідовності. До кожного завдання подано перелік подій, позначених буквами, які потрібно розташувати у правильній послідовності, де перша подія має відповідати цифрі 1, друга – цифрі 2, третя – цифрі 3, четверта – цифрі 4. 
15.Установіть хронологічну послідовність подій, які відображено в цитованих документах.А)  «Необхідно підтримати ініціативну групу по переходу до  православ’я, підтримати священиків, які переходять від  уніатства до православної віри…» 
Б)  «Засідання рекомендує, щоб Українська РСР та Білоруська  РСР були запрошені стати членами-засновниками  пропонованої Міжнародної Організації…» 
В)  «Своїм головним завданням Група вважає ознайомлення  світової громадськості з фактами порушень на терені України  Загальної Декларації прав людини…» 
Г)  «…ліквідувати Українську Раду народного господарства.  Визнати за необхідне ліквідувати Ради народного  господарства економічних районів УРСР…» 
16.Установіть послідовність суспільно-політичних подій 1950 – 1970-х років.А)  Виступ на ХХ з’їзді КПРС М. Хрущова з доповіддю «Про культ  особи та його наслідки»
Б)  Поява праці І. Дзюби «Інтернаціоналізм чи русифікація?» 
В)  Утворення Української громадської групи сприяння виконанню  Гельсінських угод
Г)  Суд у Львові над членами Української робітничо-селянської  спілки – Л. Лук’яненком, І. Кандибою та іншими 
17. Розташуйте події у хронологічній послідовності:А) звільнення з посади першого секретаря ЦК КПУ П.Шелеста
Б) початок VІІІ п’ятирічки
В) прихід до влади в СРСР Л.Брежнєва
Г) утворення Української Гельсінської групи 
18.Розташуйте події у хронологічній послідовності:А) виступи дисидентів в кінотеатрі «Україна» з протестами проти хвилі арештів
Б) прийняття нової Конституції УРСР
В) обрання першим секретарем ЦК КПУ В.Щербицького
Г) протест 139 діячів української культури проти арештів та утисків в Україні 
19.Розташуйте події у хронологічній послідовності.А) підписання СРСР у Гельсінкі угоди про дотримання прав людини
Б) друга хвиля арештів дисидентів (В.Чорновола, Є.Сверстюка, І.Дзюби, В.Стуса)
В) початок реформування економіки (косигінські реформи)
Г) перша хвиля арештів дисидентів (І.Світличного, В.Мороза та ін.) 
Завдання з вибором трьох правильних відповідей із шести запропонованих варіантів відповіді (з короткою відповіддю множинного вибору). До кожного завдання пропонується шість варіантів відповіді, серед яких лише три правильні. 
20.Вкажіть характеристики діяльності радянських дисидентів:
1. критика недоліків радянської системи
2. депутатська недоторканість
3. регулярні виїзди за кордон
4. постійні переслідування з боку владних структур
5. відстоювання прав людини
6. підготовка до збройного повстання 
21.Вкажіть ознаки періоду «застою»:
1. відмова від реформування суспільно-політичного та економічного ладів
2. збереження стабільності в державі
3. масові розстріли політв’язнів
4. ліквідація відмінностей між рівнем життя партійної номенклатури та пересічних  громадян
5. придушення будь-яких проявів інакодумства
6. офіційна заборона використання української мови в державних установах 
22.Вкажіть тенденції, які спостерігалися в період перебування на посаді першого секретаря ЦК КПУ В.Щербицького:
1. погіршення добробуту населення
2. поглиблення кризових явищ в економіці
3. затримки у виплаті заробітної плати
4. погіршення екологічної ситуації
5. знецінення вкладів населення в ощадбанку СРСР
6. посилення русифікації 
23.Оберіть явища, які характеризують правління Л.Брежнєва в СРСР:1. примусове насадження кукурудзи
2. передача Криму Україні
3. введення радянських військ до Афганістану
4. стагнаційні процеси в економіці
5. виникнення гострої продовольчої кризи
6. відставання СРСР у науково-технічному розвитку від західних держав




Немає коментарів:

Дописати коментар